Monday 1 February 2016

5 STAR F.O.C TRIP TO BEIJING

Assalamualaikum
Hey beautiful readers

Wahhhhhhh…!!!

Im so excited bila dapat kata-kata from my CDM Salleha yang pakej melancong dah mula. It start from February until May 2016. So we have about 4 months to work hard to realize our dreams.

Untuk tahun ni je kawan-kawan seperjuangan saya pergi ke OSAKA,JEPUN. Tapi untuk trip OSAKA saya tak berpeluang ikut sebab masa pakej tu buka saya tak jumpa lagi business premium  beautiful yg sungguh la beautiful ni.
And kali ni pula pakej ke BEIJING…!







With 5star VIP package tau. Bukan yg biasa-biasa punye. So bagi orang macam sy yang susah nak pergi melancong sendiri ni memang akan rasa over excited la bila dengar ada peluang untuk ke BEIJING. Dah la makan minum tempat tinggal transportation semua syarikat uruskan. Kita pergi sana hanya bawa badan and duit poket untuk shopping je.

So to all my business partners let us together to do our best to achieve our dreams okay. Kita buat sama-sama then kita fly together to BEIJING. Bukan senang tau nak dapat peluang ke CHINA macam ni. Jadi jom sama-sama kita bertindak dari sekarang dan hasil nya pasti Insya’allah kita juga yang akan rasa kenikmatannya.

Yang pasti mesti ingat

ILMU + BERTINDAK + RUJUK = CONFIRM BERJAYA
Tiada kejayaan tanpa menuntut ilmu. that's for sure.

Dan pada anda yang ada impian nak ubah kualiti hidup ke 360 darjah jangan malu jangan segan jom sama-sama kita join this beautiful journey and I’ll share and show to you guys how beautiful this business. Jom ramai-ramai kita penuh kan bas CDM Salleha ke BEIJING. Jangan lepaskan peluang yang ada. Jangan hanya jadikan impian anda satu mimpi tapi bertindak lah dan jadikan ianya satu realiti. Tiada yang mustahil dalam dunia ni. Semua mampu kita miliki selagi ada doa, usaha dan ikhtiar yang berterusan n kemudian disusuli dgn tawakal pada NYA. Barakallah.

 want to know how to get this FREE ticket and F.O.C trip???

It is so simple…

Yanie 013-2293422

Hafieez 013-2293722

FB : Noharyani Hafieez

IG: YanieHafieez

No comments:

Post a Comment