Serbuk Pencuci Pekat Eziclean





Serbuk pencuci pekat Eziclean dirumus dengan sistem serbuk pencuci yang unik dan mesra alam. Ia mengandungi pencegah karat dan bahan anti-endapan semula. Produk ini mempunyai natrium tripolifosfat, 3 jenis enzim, pencerah optik, kurang berbuih dan pekat formulanya. 

Apakah keistimewaan serbuk pencuci pekat Eziclean?
Ia dirumus dengan sistem serbuk pencuci yang unik, bahan pencegah karat dan bahan anti-endapan semula. 

Adakah serbuk pencuci pekat Eziclean mengandungi sebarang likatan atau Caustic Soda atau buih?
Serbuk pencuci pekat Eziclean tidak mengandungi sebarang likatan atau Caustic Soda. Di samping itu, ia kurang berbuih.

Apakah bau serbuk pencuci pekat Eziclean?
Bau haruman bunga-bungaan.

Adakah serbuk pencuci pekat Eziclean mengandungi pencerah optik?
Ya, serbuk pencuci pekat Eziclean mengandungi pencerah optik untuk memastikan pakaian supaya kekal kelihatan cerah dan baru.



  • Rumusan Dwienzim: Amat berkesan untuk menyingkirkan kotoran yang mengandungi protein dan kanji seperti telur, kuah, darah, coklat dan sebagainya.
  • Formula anti-bakteria: Mencegah bau busuk dan menyahkuman serta menjadikan kain dan pakaian berbau segar dan bersih.
  • Formula anti-karat: Melindungi mesin pembasuh dan pakaian.
  • Rumusan kurang buih: Memudahkan pembasuhan dan menjimatkan masa dan air.
  • Rumusan tanpa klorin: Sesuai untuk fabrik tiruan dan bahan celupan (tidak disyorkan untuk kain sutera).

Nak share projek gara-gara balik kampung..
Adik yani jual pakaian & kain-kain bundle..hihihi..sekali tengok banyak jugak elok dan ada yang tak elok..then di asing-asingkan..

Ternampak lah bedsheet ni..sayang nak di buang..kalau hantar dobi agak-agak boleh ke hilang..kena letak peluntur jugak ni baru mau hilang kan?

Terus teringat #sabunmagic dalam kereta..ape lagi..teruslah buat eskperimen..Semalaman jugak rendam..then baru sental lembut-lembut gitu..nahhh..kawww kaww result die..terkejut..habis hitam-hitam hilang.. TERUS JADI BEDSHEET MACAM BARU..

Uols..mmg terbukti dah sabun ni..rugi tak cuba dan beli tau..

Beli banyak-banyak share kat sedara mara nak tak? Contact yani/hafieez ye.

#eziclean
#kerjalebihmudah
#kempen1rumah1ezicleanON







Jom Orang Utara
Jom Orang Selatan 
Jom Orang Pantai Timur 
Jom Orang Terengganu 
Jom Orang Perak 
Jom Orang Melaka 

Kita pakat beli..

Mahu jadi sebagai PENGEDAR???



Free consultation

Yanie 013-2293422

FB : Noharyani Hafieez


IG: YanieHafieez

No comments:

Post a Comment