Friday, 18 May 2018

Promo Premium Beautiful Puasa dan Raya


Psssttt! Nak bagitau ni. 

Sekarang Yanie ada buat promo puasa raya untuk si hitam manis dan si kelabu menawan ni. Korang pilih je mana yang berkenan di hati. Kejap lagi Yanie sampai lah di muka buku atau nak terus sampai ke muka pintu rumah pun boleh. 

Dah kenapa pulak kata baju dalam pilihan hati Fazura? Ce tengok kat komen erk and dengar sendiri luahan hati si cantik manis yang berjaya pikat hati Fattah Amin



No comments:

Post a comment