Friday 18 May 2018

No1 Certified Premium Beautiful Expert - CDM Legend Hjh Siti Rohana


TURUN 10KG BULAN PUASA!
RAHSIA BINA INCOME 10K BULAN RAYA!
=======================
REAL PEOPLE
REAL TESTIMONI

Siapakah beliau? 
CDM HJH SITI ROHANA YUSOFF💖

Seorang Wanita, Ibu kepada 4 Cahaya Mata.
Seorang wanita yang sangat-sangat rendah diri, sangat-sangat bermotivasi. Setiap kali hadir kelas dan dengar sendiri CDM Kak Ana bercakap didepan boleh buat yanie dan rakan-rakan biznes terlopong mulut ni haaa, dan boleh buat airmata kita jatuh setiap kali. Sangat terkesan di hati.

Seorang wanita yang kaya. Bukan kaya sorang-sorang. Malah telah melahirkan ratusan CDM yang kaya di bawah naungan beliau. Maksudnya Seorang Jutawan yang melahirkan Jutawan dalam platform biznes ini. Beliau sendiri sentiasa membantu sharing ilmu pengetahuan secara FREE je pada yang sedia di bantu dan sedia mendengar. Sedia nak hadam macam mana nak dapat income 10K bulan raya?

Bukan tu saja, CDM Kak Ana sendiri dah buktikan yang produk dari Shom ni terbaik dari ladang. CDM kak Ana adalah real people dan real testimoni. Bukan fake testimoni ye. Bagaimana perubahan fizikal yang beliau lalui ketika bulan puasa sehingga turun 10KG akan di kongsikan pada Sabtu ini.

Kejayaan CDM Kak Ana tentulah didorong dan direstui oleh suaminya CDM Hj Azlan Deraman. Berkecimpung hampir 16 TAHUN dalam biznes ini. Biznes yang sama. Produk di bawah rangkaian shom, syarikat yang sama. Bagaimana nak membina tapak perniagaan selalunya buat lah berpasangan kerana itu lebih nikmat dan tak cepat penat. Begitulah resepi kekayaan kejayaan kebahagian keberkataan dari biznes di bawah master sifu ni. 

Mereka adalah pasangan bahagia, terbukti dengan kemewahan dunia dan tentulah tawaduk untuk bekalan di alam sana. Serta berhasil membuktikan kejayaan didikan bukan setakat anak-anak berjaya, malah canaian anak-anak cucu cicit biznes semua berjaya.

Bila orang tua tua kata, 
Otai masih berbisa and the legend is back!

Ingin rasai pengalaman mengujakan untuk dengar sendiri perkongsian beliau yang pernah;
Dipapar dalam akhbar berita harian 2008

Cover majalah PERSONAL MONEY 2011
Anugerah Khas Perdana Menteri dari Ketagori Pembangunan Aspirasi Wanita

Boleh terus je piyem ataupunwasap.my/60132293422



No comments:

Post a Comment