Saturday 2 March 2019

Travel FREE ke MELBOURNE 2019

Anda inginkan percutian peribadi percuma ke Australia? Boleh contact saya. Saya akan tunjukkan bagaimana cara untuk dapatkan percutian VIP ke Australia dengan cara yang percuma.



Melangkah ke 2019 dengan semangat dan misi yang lebih mencabar, selepas China kita akan mengembara ke Australia pula!

Rasai pengalaman melihat penguin dan kangaroo  di depan mata, dan jangan lepaskan peluang untuk bergambar di deretan blok ikonik berwarna warni pastel sepanjang Port Phillip Bay.

Saksikan sisipan aktiviti-aktiviti yang bakal menanti anda di Melbourne nanti, serta cara untuk ke percutian insentif Australia ini. Truly amazing, Australia!

Sukakan suasana hiruk pikuk tempatan di Melbourne dengan elemen alam semulajadi?

Jika anda seorang yang menghargai struktur binaan serta kebudayaan, Shrine of Remembrance semestinya lokasi yang wajib anda lawati.

Ia menawarkan sisi panorama Melbourne yang estatik dan menjadi tumpuan sebagai tempat kebudayaan. Bangunan ini juga penuh dengan simbolik dan makna.

Pantai Brighton sangat dikenali dengan rekaan blok mandian berwarna pastel yang ikonik atau dikenali sebagai bathing boxes. Ia semestinya tempat wajib pergi jika anda menjejakkan kaki di Melbourne.

Menaiki Puffing Billy Steam Train yang ikonik pasti akan menyajikan anda dengan satu pengalaman yang menakjubkan! Tapi yang pasti, anda pasti tidak akan melepaskan peluang untuk menangkap gambar keretapi tersebut!

Pastinya anda rasa thrilled berada di Queen Victoria Market, kerana suasana pasar yang terasa ‘hidup’ dan kaya dengan warna, menjadikan ia spot yang terbaik untuk bergambar. Longgokan buah-buahan dan sayur sayuran yang berwarna warni pasti membuatkan gambar  anda lebih menyerlah!

Lukisan mural mempunyai nilai estetika bagi anda? Anda boleh menghayati seni jalanan atau Melbourne’s Street Art yang terdapat di kebanyakan kawasan pejalan kaki dan lorong-lorong seni, sesuai untuk jadual pelawat yang sangat ketat. Masa akan berlalu dengan sangat pantas dengan hanya menghayati budaya Melbourne yang terkenal ini.

#BisnesOnline #BusinessOnlinePowerCouple #agendiperlukan #agenshom  #networkmarketing #onlinemarketing #MasterYourNetwork #KelasIlmuJutawan #duitraya #naksihat #nakkurus #nakslim #duitextra
#AmazingMelbourne2019 #SHOMIncentiveTrip2019 #SHOMpreneur
#SHOMmelbourne2019 #SHOMnextdestination #SHOMtravelogue2019 #SeeAustralia

No comments:

Post a Comment