Wednesday 28 March 2018

No1 Certified Premium Beautiful Expert Masuk Hospital Pakar

Mak aihhh, terkejut tengok deskripsi perubatan lepas keluar daripada hospital pakar ni. Ingatkan puluh bukan ratus ringgit macam kat klinik panel. Rupa-rupanya ribu-ribu ringgit. 

Itu pun, cuma jumpa doktor, sembang-sembang cerita sikit, kemudian bagi sampel penyakit kat lab hospital. Lepas tu ambil ubat kat farmasi. Kategori pesakit luar. Sekali dapat invois, terkejut zumba panama kejap. 😱

Alhamdulillah sangat-sangat, sebab company suami boleh cover bill ubat ni. Bukan selalu datang hospital pakar ni. Sebabnya dah masuk klinik panel 3 kali, then sakit tak pulih-pulih. Then, doktor klinik panel minta kami rujuk pada yang pakar. Jenis kami ni, bukan sakit sikit-sikit sibuk je nak refer kat pakar. Sayang punya kat company, tak nak lah spend untuk kita je. Ramai lagi staff yang betul-betul memerlukan yang sakit kritikal. Bukan juga nak kata ubat hospital govt ni tak bagus, sangat bagus sebenarnya cuma proses nye ambil masa yang terlalu lamaaaaaa. 

Teringat kisah sebelum ni, masuk hospital pakar untuk kes anak yg warded saje. Masa bersalin hakim di Selangor Specialist Hospital dalam 3k juga, masa bersalin hanis di KPJ Ipoh up sikit dalam 7k sebab ceaserian dan masa Hannah demam 5 hari di KPJ Kajang ntah lupa berapa kos. Hannah tak sempat lah lahir di Hospital Pakar, sebab dia special kes sikit. Premature baby si kakak ni dan bersalin di hospital putrajaya. Kos pun ratus ratus je walaupun duduk di nicu hampir 10 hari.

Lepas ni, nak kena explain kat anak-anak lah. Bestnye kalau salah seorang boleh jadi doktor. Bukan sebab boleh dapat gaji banyak. Tapi, banyak benda yang dia boleh tahu untuk sentiasa hidup sihat dan ceria. Boleh jimat kos medical kat sini kan melainkan sesuatu benda yang kita tak boleh elak.

Masa menunggu queue kat hospital tadi sempat tengok iklan servis dari hospital. Ada servis ujian saringan kesihatan dan ada juga pemeriksaan kesihatan untuk bahagian peranakan wanita. Memang canggih dan hebat alat nye. Ntah lah berapa kos semua kalau nak buat tu.

Mujurlah KYanie pun jadi pakar jugak. Pakar dalam bidang alih dan tetapkan lemak orang lepas bersalin terutama yang nak sihat dan kurus. Tambah pula amalkan Herba turun temurun Maharani untuk kekalkan kesihatan dalaman. Murah, Jimat dan Terjamin Berkesan😍. Jadi, KYanie sarankan uols cecepat contek KYanie and team ye. Nak belajar bina Duit pun boleh.







Boleh contact Yanie direct ye.


013-2293422

013-2293722

Page FB: Premium Beautiful Expert Malaysia 

IG: Noharyani Mat  Sidik
IG: Program Kurus Sihat

FB: Noharyani Mat Sidik


#ProjekBerjasaSambilMerasa
#MasterYourNetwork
#MasterYourSales
#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert
#SHOMBatuCaves

No comments:

Post a Comment