Saturday, 12 January 2019

Garam Buluh _ Premium Beautiful Expert Noharyani

Kisah Benar.

Semalam hakak giler makan.
Makan mee goreng mamak, makan Maggie goreng. Fuhhh rempahnya cukup power bagaikan tumpah berkilo dalam remuan. Pedas tu jangan cakap lah. Tapi hakak gagahkan diri habiskan.

Malam pula kekonon berdiet tapi bantai pulak burger ayam cheese.

Sebelum tidur, hakak minum #GaramBuluh ni, menaruh harapan apa yang hakak melahap siang tu di buang habis. Risau kang jadi toksin dan akhirnya melekat di dinding perut, jadi lah perut buncit dan paling gerun graf berat naik mendadak.

Kira jam pukul 12 malam ready masuk tidur, tetapi perut hakak dah mula bergelora tak tentu pasal. Akhirnya habis jua Garam Buluh Flush Semua bahan yang tak diperlukan badan. Lega yaaamattt, tidur pulak berlapik Selimut Ajaib tu makin nyaman lah tidur.

Bangun pagi terus happy je. Perut tetap Kempis. Kualiti tidur terjamin, yelah setiap masa badan ada dalam radiasi kan. Telefon duk di tangan je seawal bangun kan. Jadi memang baik kita lindungi sel badan dengan Garam Buluh dan BVSM ni.



www.noharyani.com

#AgentWanted #GaramBuluh #AtasiSembelit

No comments:

Post a comment