Wednesday, 11 July 2018

Sabun Magic EZICLEAN

As salam.. sahabat2 ku..maaf yaa.. jika perkongsian produk sy mengganggu tuan/puan..sy sekadar berkongsi ya...

Berita baik buat para ibu yang nak CEPAT SIAP KEJE RUMAH!

Sabun Magic EziClean!

✔kelambu lama jadi baru

✔selimut dah berlumut,color dah jadi kelabu asap,rendam je beberapa jam dengan sabun ezi clean, tenyeh sikit2.. trus bertukar seperti selimut baru keluar dari kedai!

✔kasut jenis bergetah cth :- croc,flip flop dsb..rendam beberapa jam, sental manja2.. trus jadi seperti kasut baru keluar dari pasaraya!

✔setakat kasut sekolah,baju sekolah,tudung sekolah yg kotor giler tu..tak payah pening lagi..! Tak payah susah2 nak membebel kat anak2..
Rendam saje dgn sabun eziclean!
Angkat dari rendaman..sental sedikit.. trus jadi putih berseri!

>> cuma guna serbuk pencuci Ezyclean sj utk demua kekotoran tersebut..

NAK BAGI SET EZICLEAN HARGA KASIH SAYANG🎉🎊

🎀 EZICLEAN 🎀

🍀EziClean Laundry - Rendam dan tak perlu sental lebih pakaian yang kotor, tapi hasilnya sangat bersih

🍀EziClean Dishwash - Pekat dan Haruman Segar. Campur dengan air untuk kuasa lebih jimat. Tangan pun tak kering mengelupas jika sering mencuci pinggan mangkuk

🍀EziClean Floor Cleaner - Lantai rumah akan bersih segar hanya pakai sedikit. Kerja mengemas rumah di hujung minggu pun menjadi mudah!

Uikk ..siapa tidak mahu kan kerja jdi senang hati pun tenang..

Eziclean pilihan saye, berminat nak cuba.. wsap 📲

#SerbukPencuciEziclean
#SetEziclean
#MiniStokisDiperlukan








No comments:

Post a comment