Tuesday 22 December 2015

Peluang Jana Pendapatan Dari RM1,000 Ke RM5,000 Sebulan

Satu peluang perniagaan yang menawarkan ganjaran untuk memotivasikan individu. Sekiranya uol tercari-cari peluang menjana pendapatan bulanan sekurang-kurangnya 1,000 sebulan, mungkin uol boleh mencuba untuk berniaga secara part time bersama kami di Top Leaders Circle kerana business ni sepenuhnya adalah business bermentor. Segala tunjuk ajar dari segi selling dan cara untuk kembangkan rangkaian ke serata Malaysia dan luar negara turut di ajar secara percuma. Modal sangatlah fleksible. Dan masa yang diperlukan hanyalah dua jam je sehari.



Peluang perniagaan bersama Top Leaders Circle adalah terbuka kepada semua lapisan masyarakat dengan risiko yang rendah dan kos permulaan yang rendah dan sangat fleksibel.
Ia membantu anda membina perniagaan sendiri melalui penjualan produk dan penajaan. Pengedar baru kemudiannya akan menjual produk dan menawarkan peluang perniagaan ini kepada orang lain. Dengan perkhidmatan yang berkualiti tinggi, sudah tentu perhubungan jangka masa panjang dapat dijaminkan.
Oleh itu, dengan menyampaikan ilmu pemasaran dan penjualan anda kepada ahli kumpulan, anda bukan sahaja membina rangkaian perniagaan sendiri, malah membantu orang lain membina rangkaian perniagaan mereka.
Intisari peluang pendapatan bagi pelan perniagaan bersama Top Leaders Circle adalah penjualan produk yang berkualiti dan perkhidmatan yang ditawarkan serta penajaan. Sedangkan perniagaan anda berkembang, pulangan turut akan bertambah. Dalam pelan perniagaan Top Leaders Circle, tiada ganjaran yang akan diberi kepada individu yang hanya menaja orang lain semata-mata.
Business ni boleh dijadikan business family sebab yang best nye pangkat boleh diwarisi oleh anak-anak. Dalam gambar ni pun semua nye adalah pasangan suami isteri yang berniaga bersama Top Leaders Circle.


Sekiranya berminat, atau ingin mencuba; 
Hubungi saya; 


013.229.3422 Noharyani 

 013.229.3722 Hafieez

Facebook: Hafieez Noharyani 
Instagram: yaniehafieez 

No comments:

Post a Comment